Αναζήτηση

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

"Πόσο πάει η ταρίφα μέχρι Κουλτούρα;!"


Και μου λέει ο Δ. την ιδέα του blog, και μου αρέσει,και αρχίζω να σκέφτομαι ποιό θα μπορούσε να ήταν το πρώτο μου θέμα!! Και δεν τα πάω και πολύ καλά γιατί άρχισα να χάνομαι στις σκέψεις-ιδέες μου (το έκαψα δηλαδή)!! Από το αδιέξοδο θα με βγάλει μετά από λίγες ώρες το ταξί που πήρα από την οδό Συγγρού, περίπου στις 18:30, κατευθυνόμενη προς το Μέγαρο Μουσικής!! Μείζον θέμα,ταξί. Γιατί ο κόσμος χρησιμοποιεί τα ταξί; Για να φτάνει στο προόρισμό του εύκολα και γρήγορα; Δεν ξέρω!! Εγώ τα χρησιμοποιώ λόγω βλακείας και βαρεμάρας και γι' αυτόν τον λόγο μου συμβαίνουν τα άπειρα!! Τα χρησιμοποιούσα δηλαδή, διότι, τώρα με την οικονομική κρίση προσπαθώ να απεξαρτηθώ από τη χρήση των ταξί!!
Επιβιβάζομαι λοιπόν, καλησπερίζω τον κύριο (κύριος ήτανε και μάλιστα έμοιαζε με έναν πρώην γκόμενο μιας φίλης μου, κακό σημάδι!!!), ακούω το ραδιόφωνο να παίζει ντέρτι, αισθάνομαι την μυρωδιά των ποτισμένων από τσιγάρο καθισμάτων και αρχίζω να χαζεύω την όμορφη Αθήνα.. Κάποια στιγμή, κοιτάζω το ταξίμετρο, και βλέπω ότι δεν το είχε πατήσει!!! Το κερατό μου,σκέφτομαι!!! ''Συγγνώμη'', του λέω, ''μέχρι στιγμής πόσο είναι, γιατί δεν γράφει;;''''Αααααα,δεν γράφει γιατί μου χει χαλάσει'', μου λέει. Το κέρατο μου,ξανασκέφτομαι!!! ''Αλλά, γενικά, κοπελιά πάει γύρω στα 8 ευρώ αυτή η διαδρομή. Την έχουμε κάνει τόσες φορές και ξέρουμε απ' έξω πλέον τις τιμές'' Δεν ξέρετε αν μου είπε την αλήθεια, ε; Ούτε, κι εγώ!! Αλλά, τα έδωσα. Για τόση βλακεία μιλάμε! Φάε σκατά Σ. Κανονικά έπρεπε να κατέβω, και να μην πληρώσω τίποτα, αλλά δεν το έχω κάνει καμία από τις άπειρες φορές που με έχουνε κλέψει σε ταξί, οπότε είπα να μην χαλάσω την παράδοση!! Βέβαια, καλά να πάθω, γιατί αφού το πάθημα δε μου γίνεται μάθημα, γιατί να μη με κλέβουν; Όχι, καλά να πάθω! Συμπέρασμα 1ο: Κομμένα τα ταξί, που παίρνω χωρίς λόγο συνέχεια και χαλάω του κόσμου τα λεφτά -που δεν έχω κιόλας!! Συμπέρασμα 2ο: Πρέπει να αρχίσω να βρίζω και κανέναν άγνωστο στον δρόμο (π.χ. ''Ταρίφες'')!! Ως πότε θα είμαι το καλό και γλυκό κοριτσάκι που δεν αντιμιλάει ποτέ και σε κανέναν!!!(Μη τυχόν και γελάσει κανένας...που δεν με ξέρει!!)
Ευτυχώς, την ωραία μου ημέρα, που κατά το απόγευμα μου τη χάλασε ο ταρίφας, μου την ξανάφτιαξε στις 20:00 -ακριβώς- η μουσικοθεατρική παράσταση "Εdith Piaf - Une Vie en Rose et Noir" με θέμα τη ζωή της Edith Piaf!!!! Η Nathalie Lhermitte -εκπληκτική ηθοποιός με μια μοναδική φωνή- για σχεδόν 2 ώρες δεν μας άφησε να πάρουμε ούτε για μια στιγμή το βλέμα μας από πάνω της!! Την ζωή της Piaf μας την αφηγήθηκε ο Jacques Pessie και ακορντεόν έπαιξε φανταστικά ο Aurelien Noel!! Άντε και σε άλλα με υγεία και με το ΜΕΤΡΟ!!!

Ταξί: Παντού όταν δεν τα χρειάζεσαι, πουθενά όταν τα έχεις ανάγκη.
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Βασ.Σοφίας και Κόκκαλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου