Αναζήτηση

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

"Παράξενο φρούτο σου λέω.."


Μην το αρνείσαι. Σου έχει τύχει να είσαι μεθυσμένος νύχτα και να κοιτάς μία γκόμενα που δεν θα πρόσεχες καν την μέρα. Ή θα έλεγες "Γλυκούλα είναι ρε αδερφέ, αλλά ok". Kάτι ανάλογο έπαθα σήμερα με το Strange Fruit. Όχι της Holiday.. -με αυτό είμαι χρόνια καψούρης μεθυσμένος-ξεμέθυστος. Είναι ένα μικρό κόκκινο cafe-bar που έχω πιεί πάνω από δύο φορές τον espresso μου ή το τσάι μου εκεί, αλλά σήμερα το δοκίμασα στο λίγο πιο αργά του και στο λίγο πιο ποτό του -κάνει κρύο οπότε κονιάκ. Λίγο οι μουσικάρες που ακούγονται στο μαγαζί -από swing, jazz και blues μέχρι folk, Βjork και διασκευάρες- λίγο οι γιορτές, λίγο η παρέα -μιλούσαμε για το sex που κάνουμε και για το sex που δεν κάνουμε-  λίγο η όμορφη διακόσμηση με το καμπανάκι πίσω από τον dj -μου θύμισε κάτι από Circus αυτό το καμπανάκι, πριν γίνει στέκι για τα tale quale ημίαιμα τεκνα (διάλεξε εσύ που θα βάλεις τον τόνο) των Εξαρχείων και του Κολωνακίου, ξέφυγα όμως από το θέμα... Και λίγο το κονιάκ που λες, ήρθα και ερωτεύτηκα νύχτα, μαγαζί που δεν θα το πρόσεχα μέρα, παρά την κόκκινή του πρόσοψη. Καταρχάς, συνειδητοποίησα για ακόμη μία φορά ότι ο κόσμος βγαίνει σε συνοικιακά μαγαζιά που το αξίζουν και ότι τα μικρά μαγαζιά έχουν κέφι! Όταν άκουσα να παίζει το "love me or die", κατέβασα την τελευταία μου γουλιά κονιάκ και μία επική τζούρα από το στριφτό μου, κοίταξα την Σ. και είχα πλέον καταλάβει γιατί το αγαπάει τόσο αυτό το μαγαζί. Οπότε, αν δείτε κόσμο σε τρύπα της γειτονιάς σας, για κάποιο λόγο θα είναι εκεί.
Εγώ πάντως ξέρω σε ποιό party θα πάω για παραμονή Χριστουγέννων..

Υ.Γ: Παράξενα φρούτα και αυτοί που δουλεύουν στο μαγαζί..Λες ότι το έσκασαν από swing party άλλης δεκαετίας...for sure.

Strange Fruit: Πατησίων 354, Άνω Πατήσια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου